ponedeljek, 1. december 2008

megarampa madness

duane peters danny way and ryan schlecker 'having fun' on DC megarampa.
we put this link up cause you can't find any duane megarampa clips around.
mega-punk:http://www.youtube.com/watch?v=TPG9nDqN09I

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

dobru ga žgejo ti proji.bulšega parta še nism vidu.kapo dol boldrideri

Bebi pravi ...

Mmmmmm, sweet slovenian guys...

Anonimni pravi ...

ma ka je to neka zajebancija? to ni na nivoju za slovensko skejt sceno... pismo, sm mislo da se vas je sej malo primlo, ko sm se trudil in sedel doma ter montiral kul filmčke... pa nobenega rezultata.

Anonimni pravi ...

sori,res

Anonimni pravi ...

Fogy tu sploh ni za skejt sceno tu je za boldriderje.

Anonimni pravi ...

ne razumem.... a kui kdo DC majčko, mi ni več kul... info na facebook!

Anonimni pravi ...

u bistvu mi sploh nismo skejterji. vsaj sodec po tem kar gledam vsak dan.mi se sam zaganjamo ke nekam u tri dni.to je to.ne PLAN B ampak PLANKA BK

Anonimni pravi ...

Misliš PIJAN K BK?

Anonimni pravi ...

Sam morm pa priznt da je tale domes dobr se zložu, pizda kako loh ta gora maščobe skejta. Hm ok sej ne da je skejter sam skejta no pa sej nč ne zna. Luzerji a kdo od vas sploh zna nolie360 flipa al pa vsaj 360bigspin. No če kdo zna nej se jav.

Anonimni pravi ...

ej svarun jst znam flipa nazaj.naprej znam z eno nogo.a mas ti 360 evrov pr sebi?! no vidš!!

Anonimni pravi ...

Svarun, te nabijema na koleno?

Anonimni pravi ...

dej tiho bodita ko vama bom minico zažgal... P.S. ... recita Mitji da ga bom prefuko ko kristusa, ker mi je tribal tatu zajebo nad trtico!!!!!!!!!!! aaaghhhrrrr!!!!!

Anonimni pravi ...

dej Svarun, pustite ramp riderje ko so še otročji... čuj, zdej pa še neki drucga.. Čuj, Leski, misliš da je kul da mi na mobitelu plačajo 320eurov pa eno u đabe sim kartico? povej, po resnici!!!

Anonimni pravi ...

ja, sj vem... nimam kaj proti njim sam mi vseeno grejo na kurac z 8.5 dilcami in 60-mm koleščki, ker še švic flipa ne moreš s tako dilco odpeljat, a veš? ... čuj, se pravi da si sedaj na mobitelu in ne vlečeš več kurcov na simobilu?

Anonimni pravi ...

ne ne!!!! še vendo vlečem kurce na simobilu sm mobitel več plača! pa šef ma takega kurca da lahka frontside smitha odpelem brez poškodb, zdej si pa misli! čuj, grem jst delat vaje za razgibavanje, sm prelistal "sladko se mi jebe" magazin, pa so tam neka huda navodila za skejtanje, pa mislim da mi lahko z njiho pomočjo uspe najdi v kombijo od obsešn tima.. čeprav vem, da sem za njih pravi tečko, sm oni itak nimajo pojma. Sj veš kaj pravijo: "i`m beautiful nomether what they say"... by Christina

Anonimni pravi ...

P.S. se opravicujem zaradi slovničnih napak v prejšnem komentu.Sem zaspan zaradi celodnevnega treninga!Sw 360 flip čez 2!!!
4-collapse cuming soon!!!

Anonimni pravi ...

EJ BOLDRIDER... jst ne rabm 360 evrov pr seb met k mam od mt pa fotra kartico tko da mam več k 360 evrov kreten jedan....