petek, 21. november 2008

higheel shtikla model out now


We decided it was about time to put a Boldrider shoe model out. Presenting the perfect shoe for skaters with high expectations ... make your heelflips higher and your flips sharper.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ej pumpa naroča 2 para

Anonimni pravi ...

se za mojo pupiko se za mojo pupiko, ona ma tako finceno nogico, pa rada tko na tenko hodi.tibor plis.

Anonimni pravi ...

Ej dički, možemo li napravit neku pismu zajedno? Ne brinite, dati ću vam sve!

Anonimni pravi ...

waw.severina.ful smo veseli.ful.sploh nemormo verjet de je to res.mi tut radi jadramo.ful

Anonimni pravi ...

Oj fanjtje po nekakšni nesreči sem priletela na vaš blog kjer sem opazila zelo dizajnarske čevlje, zelo me zanima kje jih lahko dobim kako jih naročim v glavnem želim jih za nastaope. Lepo vas prosim posredujte mi podatke.

LP. Natalija

Anonimni pravi ...

najbolše da se kar osebno oglasiš pri nas. bomo mal nogco premerli, pa pogledali če se najde prava številka zate. aja, pa rolko dobiš tudi zraven.

Anonimni pravi ...

Zopet zdravo.
Zard vznemirjenja da se te salonarčke res lahko dobi sem bila obligirana takojšnjega obiska boldrider.boldrider bloga, ob kliku na komentar pa sam se zelo vznemirila, kajti osebno jih pridem iskat. Bova pomerla mojo nogco, kompletno, in obe. Kar pa se tiče rolke pa nimam imam tezišče telesa nekoliko premaknjeno pred mano in ze tako ali tako tezko hodim in bo sluzila le kot ornament ali pripomoček najinega sodelovanja.

Se veselim najinega srečanja, Natalija.

P.S. Potrebujem tvoj osebni naslov.

Anonimni pravi ...

pridi, bova pomerila, pa te peljem v jamo na setnjico.bova kapnike gledala.pa ribice. pa jimy naju bo slikal bova imela za spomin slikico.

Anonimni pravi ...

Ja super to bi bilo lepo. Se bova pošetala, polizala sladoled, in če boš imel srečo in če tvoje mame nabo doma se bova tudi v tvoji sobi malo pogovorila, verjamem da boš dober sogovorec :). Sem pa slišala od enega kolega da imaš rad cicke, ti jih bom prinesla celo goro. Zdej pa moram it ker bo moj mož kmal doma...

PAPA, Natalija