sreda, 24. september 2008

ikea special delivery


just got some new zofa straight from sweden. tenx bjorn and torgensen for door to door delivery.

10 komentarjev:

skejtrdejtr pravi ...

Važiči!

Anonimni pravi ...

sam z ene je še

Anonimni pravi ...

fajn tipcki tej skejtrcki.a so res homici?

Anonimni pravi ...

Jaz sem se enkrat s tavelikim slikarjem pogovorjala, pa me sploh ni nč za rit primu ... sam pravijo, da menda vseeno ni ...

Anonimni pravi ...

Sam uni iz Sežane pa menda je ... sam res škoda takih lušnih :(

Anonimni pravi ...

"un iz sezane" ni definitivno, poznam in vem o cem govorim.luskn.lupcka

Anonimni pravi ...

sam jaz sm pa vidu na lastne oči da so homiči.k sm sam homič in sm se hotu prdružit pa me niso pustili zravn.

Anonimni pravi ...

itak de te nismo pustili zravn. ce mas pa miniaturnega, homic jedan.tisti gumbek kazi ti tvojmu msn tipu.

Anonimni pravi ...

Tanja, mind your own business ... that's all I can say!

Anonimni pravi ...

Ljubezen je življenje, Življenje je ljubeze. Je djala visokost davnega dne.